نوع فایل:power point قابل ویرایش: 27 اسلاید قسمتی از اسلایدها: ب: تحقیقات قطعی تحقیقات قطعی، خود به دو نوع تحقیقات توصیفی و علی ( علت و معلولی ) تقسیم می شود. تحقیقات توصیفی : همانطور که از نام این نوع تحقیقات مشخص است در پژوهشهای توصیفی ،محقق بدنبال توصیف مسایل است. محققان در این مطالعات از روشهای زیر بهره می گیرند: روش مشاهده * روش شبیه سازی * مطالعه بوسیله پرسشنامه تشکیل جلسات متعدد با افرادی مثل متخصصان ، مشتریان و نظایر آنها تحقیقات علی (علت و معلولی ): از این نوع تحقیقات زمانی استفاده میشود که محقق قصد داشته باشد به وجود رابطه علت و معلولی بین دو متغیر دست یابد. فهرست مطالب و اسلایدها: مفاهیم اساسی بازار چهار عامل ایجاد بازار تعاریف بازار یابی تقسیم جمعیتی تقسیم روانی تقسیم بندی رفتار عوامل م ...