پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

دانلود نقشه وکتور فارسی کشور های خاورمیانه و بروز ترین تقسیمات استانی کشور ایران در دو فرمت PDF , EPS

دانلود نقشه وکتور فارسی کشور های خاورمیانه و بروز ترین تقسیمات استانی کشور ایران در دو فرمت PDF , EPS

نقشه وکتور فارسی  کشور های خاورمیانه و همچنین نقشه تقسیمات استانی ایران ترکیب رنگی زیبا  از ویژگی های این نقشه هست،اسامی کشور ها و استانها به فارسی روی نقشه  وجود داره. وکتور بودن  این فایل دلیل بر کیفیت بالا اونه و با بزرگ کردنش از کیفیتش به هیچ عنوان کم نمیشه. این نقشه رو تولید کردم چون خودم نتونستم یه نقشه خاورمیانه زیبا فارسی با کیفیت بالا تو اینترنت پیدا کنم.  ابعاد این نقشه 18*14  سانتیمتر هست. ترکیب رنگیشو خودم خیلی دوست دارم چون از ترکیب رنگی یک نقشه خارجی استفاده شده. این نقشه رو در دو فرمت EPS  , PDF  تولید کردم که گرافیستها هم بتونن تو نرم افزار های گرافیکی ازش استفاده کنن.   تو این فروشگاه میتونی با  هزینه بسیار کم  داده های مطمئن بدست بیاری. اگر مشکلی داشتید به  صورت تلفنی و یا از طریق واتساپ در خدمتتون هستم. شماره تماس بنده در ارتباط با ما موجود است. هر روز در اینستاگرام مطالب جالب در قالب نقشه ارائه می گردد می توانید از بخش پیوندها اینستاگرام م ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد