پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

دانلود ترجمه مقاله شناسایی مفاهیم مدیریت استراتژیک: یک رویکرد فرایند تحلیلی شبکه

دانلود ترجمه مقاله شناسایی مفاهیم مدیریت استراتژیک: یک رویکرد فرایند تحلیلی شبکه

دانلود-ترجمه-مقاله-شناسایی-مفاهیم-مدیریت-استراتژیک-یک-رویکرد-فرایند-تحلیلی-شبکهدانلود ترجمه مقاله شناسایی مفاهیم مدیریت استراتژیک: یک رویکرد فرایند تحلیلی شبکه 
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد 
سال انتشار:2007
تعداد صفحه ترجمه:4
تعداد صفحه فایل انگلیسی:16

 موضوع انگلیسی :Identifying strategic management concepts: An analytic
network process approach
موضوع فارسی:دانلود ترجمه مقاله شناسایی مفاهیم مدیریت استراتژیک: یک رویکرد فرایند تحلیلی شبکه
چکیده انگلیسی:This paper presents an approach to the identification of an organization’s strategic management concepts (SMCs) –
mission, vision, values and competences. The highly qualitative relationships among these concepts are operationalized
using the Analytic Network Process (ANP). As ANP captures the outcome of dependence and feedback between components
of elements, the proposed approach enables us to handle indirect relationships and complex interactions existing
among the SMCs. The alternatives with the highest overall priorities, resulting from the ANP, are selected as the organization’s
most dominant SMC set. To improve the quality of the decision further analysis of the ANP results is suggested.
Accordingly, alternative concept sets are derived by applying two approaches – bottom-up and top-down. The bottom-up
approach indicates an explorative perspective where only common values and core competences held by the organization
are used to identify the corresponding mission and vision statements. On the other hand, the top-down approach indicates
a normative perspective where the necessary values and competences are determined according to a given desired vision
statement. The proposed ANP approach has been applied to the Industrial Engineering Department (IED) of Istanbul
Technical University. In light of the dominant, bottom-up and top-down sets, a final set of SMCs has been suggested
for the IED
چکیده فارسی:

اومود آسان، آیبرک سویر

در اینجا رویکردی برای شناسایی مفاهیم، ماموریت، دیدگاه، ارزشها و رقابتهای استراتژیک مدیریت سازمانها را ارائه می کنیم. رابطه های کیفی بالای بین این مفاهیم SMCها با استفاده از فرایند تحلیل شبکه (ANP) کاربردی شده اند. از آنجا که ANP برآمدها و یا خروجی های وابستگی و بازخور میان اجزای مولفه ها را می گیرد، رویکرد پیشنهادی ما را قادر به جهت دهی رابطه های و تعاملات پیچیده ی موجود در SMC ها می کند. در این رویکردها چشم اندازهای ارزشهای رایج، رقابتهای درونی سازمان برای شناسایی ماموریت و دیدگاه سازمان، و ارزشهای لازم را تعیین می کنند. رویکرد ANP پیشنهاد شده در واحد مهندسی صنایع IED در دانشگاه فنی استانبول به کار برده شده اند. در تحقیق استراتژی، اهمیت مفاهیم مدیریت استراتژیک بطور طولانی مدت مورد بحث قرار گرفته اند و تشخیص داده شد که عوامل بالقوه برای موفقیت کسب و کار یا تجارت حفظ شوند. در این بخش بیشتر به مفاهیم اساسی ماموریت، دیدگاه، سناریو، ارزش و صلاحیت می پردازیم. در جدول 1 مفاهیم اولیه ی آنها تعریف ده اند.

دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد